
Medewerker inkoopsupport
- Op locatie, Hybride
- Deventer, Overijssel, Nederland
- € 2.646 - € 3.683 per maand
- Contractbeheer & Zorgcontrol
Functieomschrijving
Medewerker inkoopsupport (32–34 uur per week)
Contractbeheer is een cruciale schakel in de zorginkoopketen. Ben jij een nauwkeurige professional die energie krijgt van structuur, gegevensbeheer en slimme administratieve processen? Houd je overzicht, werk je secuur en ondersteun je graag bij de zorgcontractering? Dan is dit jouw functie.
De afdeling Contractbeheer is volop in beweging. We groeien de komende jaren door naar een toekomstgerichte zorginkoopondersteunende afdeling, waarin procesverbetering, eigenaarschap en samenwerking nog meer centraal staan. Richting 2026 zetten we samen stappen om onze dienstverlening slimmer, efficiënter en impactvoller te maken. In deze ontwikkeling beweeg jij mee, denk en bouw je actief mee aan vernieuwing, en krijg je volop ruimte om je professioneel te blijven ontwikkelen.
Wat ga je doen als medewerker inkoopsupport?
Als medewerker inkoopsupport ben jij een belangrijke schakel tussen zorgaanbieders en ons team Zorginkoop. Met jouw brede kennis van zorgsoorten en scherpe oog voor detail zorg je dat alles rondom contractmanagement op rolletjes loopt. Jij regelt, stemt af en denkt vooruit. Zo draag je bij aan ons doel: tevreden zorgaanbieders die Salland aanbevelen omdat de samenwerking met ons persoonlijk, soepel en professioneel verloopt.
Jouw werkzaamheden bestaan uit:
Vragen van zorgaanbieders snel en effectief afhandelen via email en telefoon;
Deelnemen aan het periodiek voortgangsoverleg over jouw zorgsoorten;
Actief meedenken over procesverbeteringen.
Digitale overeenkomsten aanbieden via VECOZO en het beoordelen van ingevulde vragenlijsten;
Zorginkopers administratief ondersteunen (prijslijsten opstellen, contracten versturen);
Steekproefcontroles uitvoeren;
Het zorgvuldig verwerken van bankgegevens van zorgaanbieders;
Vereisten
Wat maakt jou de persoon die wij zoeken?
Je bent een teamspeler die met plezier en verantwoordelijkheid uiteenlopende werkzaamheden oppakt. Je werkt nauwkeurig, houdt overzicht, schakelt snel en communiceert helder – zowel schriftelijk als mondeling. Je bent flexibel, praktisch ingesteld en voelt je verantwoordelijk voor een goede samenwerking met zorgaanbieders en collega’s.
Wat vragen we verder van je:
Je hebt ten minste hbo werk- en denkniveau (bijvoorbeeld je hebt recent hbo-opleiding behaald);
Kennis van het zorglandschap en relevante wet- en regelgeving (pré).
Sterk in plannen, organiseren en zelfstandig werken; proactief in signaleren en adviseren.
Goed ontwikkeld analytisch vermogen en cijfermatig/financieel inzicht.
Uitstekende Excel-vaardigheden zijn een pré;
Wat wij bieden
Je start bij ons met een jaarcontract met uitzicht op een vast contract. Het gaat om een functie, ingeschaald in schaal 7 conform de CAO Zorgverzekeraars. Dit is een bruto maandsalaris van maximaal € 3.683,00,- per maand o.b.v. 34 uren.
Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn meer dan goed. Zo kennen we bijvoorbeeld een 13e maand, kom je in aanmerking voor korting op jouw zorgverzekering, zijn je werktijden flexibel en werken we hybride. We investeren graag in jouw persoonlijke ontwikkeling, zo kun je o.a. gebruikmaken van het online opleidingsplatform Studytube.
Ben je enthousiast geworden?
Reageer dan snel! Wil je liever eerst meer informatie? Neem dan contact op met Esther Kleinlugtebeld Manager Contractbeheer via 06-30854229 of Jeroen Jansen (corporate recruiter) te bereiken op 06-13246874. Als we een geschikte kandidaat ontvangen dan gaan wij hier graag mee in gesprek. Zo lang de vacature online staat is deze nog niet vervuld.
Een pre-employment screening maakt deel uit van de procedure.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!

