
Facilitair coördinator
- Op locatie, Hybride
- Deventer, Overijssel, Nederland
- € 2.896 - € 4.032 per maand
- Supply
Functieomschrijving
Facilitair coördinator (34 uur)
Ben jij een facilitair professional die op zoek is naar een veelzijdige functie? Ben je zelfstandig, servicegericht en daadkrachtig? Wil je graag een betekenisvolle bijdrage leveren aan verdere professionalisering van onze werkomgeving en daarmee indirect aan onze 200.000 verzekerden en ons als regionale Zorgverzekeraar? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat je gaat doen als facilitair coördinator bij Salland Zorgverzekeraar?
Als facilitair coördinator ben je verantwoordelijk voor het organiseren en coördineren van alle facilitaire diensten op zowel operationeel als tactisch niveau. Denk hierbij aan gebouw- en terreinbeheer, kantoorinrichting, schoonmaak en afvalverwerking, wagenparkbeheer en het bedrijfsrestaurant. Je zorgt voor de planning, uitvoering en kwaliteitsbewaking van alle facilitaire werkzaamheden. Ook behandel je verzoeken en storingen t.a.v. facilitaire diensten via onze Servicedesk en ondersteun je bij de organisatie van interne evenementen.
Tot je dagelijkse werkzaamheden behoren onder andere:
Beheren en bewaken van contracten en afspraken met externe leveranciers
Adviseren over en uitvoeren van facilitaire diensten die onze medewerkers nodig hebben in de kantooromgeving
Bewaken en verbeteren van de interne werkprocessen
Afstemmen met collega’s over de dienstverlening en het continu verbeteren hiervan
Opstellen en uitvoeren van een meer jaren (onderhoudsplan) op strategisch en tactisch niveau
Herinrichten en optimaliseren van bestaande producten en diensten
Je maakt deel uit van de afdeling supply. Deze afdeling omvat onder andere contract & leveranciers management en de Servicedesk, waarmee je nauw zal samenwerken. Samen zorgen we voor een optimale levering van facilitaire en ICT-diensten aan alle collega’s van Salland Zorgverzekeraar.
Vereisten
Wat maakt jou de persoon die wij zoeken?
We zoeken iemand met een dienstverlenende instelling, die facilitaire kennis meebrengt en samen met collega’s en leveranciers de dienstverlening naar een hoger niveau brengt. Je werkt zelfstandig, neemt initiatief en bent oplossingsgericht. Daarnaast steek je graag zelf de handen uit de mouwen wanneer dat nodig is.
Wat vragen we verder van jou?
Een afgeronde hbo of mbo 4 opleiding in Facilitair Management (of vergelijkbaar)
Bij voorkeur enkele jaren werkervaring binnen het facilitaire werkveld
Vermogen om zelfstandig te werken en prioriteiten te stellen
Teamspirit en de wil om samen resultaten te behalen
Wat wij bieden
Je start bij ons met een jaarcontract met uitzicht op een vast contract. Het gaat om een functie, ingeschaald in schaal 8 conform de CAO Zorgverzekeraars. Dit is een bruto maandsalaris van maximaal €4.032 ,- per maand o.b.v. 34 uren.
Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn meer dan goed. Zo kennen we bijvoorbeeld een 13e maand, zijn je werktijden flexibel en behoort zowel thuiswerken als op kantoor tot de mogelijkheden. We investeren graag in jouw persoonlijke ontwikkeling. Zo kun je onbeperkt gebruik maken van het online opleidingsplatform Studytube.
Ben je enthousiast geworden?
Reageer dan snel met jouw cv en korte motivatie! Wil je liever eerst meer informatie? Neem dan contact op met Christine Vogel, Manager Supply (06-51055607) of Jeroen Jansen (corporate recruiter). Jeroen is te bereiken op 06-13246874.
Een pre-employment screening maakt deel uit van de procedure. Ook een assessment kan onderdeel zijn van de procedure.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!