Overslaan naar content

Service Delivery Manager (34 uur)

Op locatie, Hybride
  • Deventer, Overijssel, Nederland
€ 3.270 - € 5.112 per maandSupply

Functieomschrijving

Service Delivery Manager (34 uur)

Ben jij een Service Delivery Manager die de complexiteit niet schuwt en werk wil doen dat ertoe doet? Ben je energiek, daadkrachtig en wil je graag een mooie bijdrage leveren aan onze 200.000 verzekerden en aan ons als Sallands Zorgverzekeraar? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Werk dat ertoe doet

Salland Zorgverzekeraar heeft grote ambities. Die hebben we vertaald naar een strategie waar we volop aan werken en waarbij het hoogste doel is om relevant te blijven voor onze verzekerden. Jij levert daar als Service Delivery manager een belangrijke bijdrage aan.


Wat ga je doen als Service Delivery Manager bij Salland Zorgverzekeraar?

Er is nog veel te doen op het vlak van leveranciers management om het gewenste kwaliteits- en performance niveau te bereiken met al onze leveranciers. In 2023 hebben we een grote transformatie doorgemaakt en inmiddels zijn de meeste ICT-diensten uitbesteed. Nu moeten we ervoor zorgen dat er voor alle contracten passende SLA en DAP afspraken zijn en blijven en dat de levering van diensten verloopt conform het overeengekomen serviceniveau. Je gaat niet alleen over het serviceniveau bij de leverancier, maar als Service Delivery Manager ben je ook verantwoordelijk voor de in beheer name van nieuwe en gewijzigde diensten door bijvoorbeeld ons Servicepunt.


Als Service Delivery Manager kijk je wat er nodig is op strategisch, tactisch en operationeel niveau. Voor nu, maar vooral ook voor straks. Je gaat in gesprek met de business en inventariseert de behoeftes t.a.v. de dienstverlening, bespreekt verbeterpunten en legt deze vast binnen de daarvoor bestemde documentatie zoals een DAP of een SLA. Vanuit de rol die Salland vervuld als zorgverzekeraar zijn we ook verplicht tot het monitoren van de Uitbestedingen. Jij verzorgt de periodieke monitoring en faciliteert ook een jaarlijkse evaluatie. En stelt de kwaliteit van ingekochte dienstverlening teleur? Jij houdt onze partners bij de les.


Je komt te werken in een jong en ambitieus team met een uitdagende, maar belangrijke opdracht met veel toegevoegde waarde. Er zijn concrete plannen, men is bereid elkaar te helpen en de sfeer is goed! Met andere woorden, jij maakt samen met jouw team het verschil! Wekelijks worden de prioriteiten bepaald en het werk verdeeld. Je werkdag bestaat verder uit overleggen met verschillende stakeholders, zowel intern als extern, afgewisseld met het werken achter jouw laptop in onze systemen.


Wat doen je nog meer?

  • Je stelt de SLA’s en DAP’s op en voert periodieke SLA rapportage overleggen.
  • Daarnaast voer je overige periodieke overleggen met zowel interne klant als leveranciers.
  • Je meet de operationele prestaties van leveranciers en rapporteert hierover naar de interne stakeholders/business.
  • Je werkt nauw samen met collega’s zoals de contract managers, change & release managers en het Servicepunt.
  • Je bent eigenaar van het incident en problem managementproces en je hebt een coördinerende rol bij (grote) problemen (P1’s).
  • Je signaleert knelpunten en optimalisatiemogelijkheden in de IT-dienstverlening en doet verbeteringsvoorstellen.
  • Je hebt een rol bij implementatie van contractuele afspraken naar operationele uitvoering.

Vereisten

Wat maakt jou de persoon die wij zoeken?

We zoeken iemand die niet alleen zichzelf maar ook Salland graag verder wil ontwikkelen. Jouw enthousiaste en nieuwsgierige karakter zorgt ervoor dat je in staat bent nieuwe dingen snel eigen te maken. Verder krijg je verantwoordelijkheid en vragen we jou om deze verantwoordelijkheid ook te nemen. Op deze manier lever jij toegevoegde waarde voor de organisatie en krijg jij de mogelijkheid om jezelf te ontwikkelen. Als gesprekspartner voor leveranciers en de interne klant beschik je over goede communicatieve vaardigheden, je bent oplossings- en resultaatgericht en schroomt niet om initiatief te nemen.


Wat vragen we verder van jou?

  • Minimaal HBO werk en denkniveau, opleiding in de richting van bedrijfskunde, ICT
  • 1-3 jaar ervaring als Service (Delivery) Manager
  • Affiniteit of vakinhoudelijke ervaring met de levering van ICT-diensten, binnen de financiële sector is een pre.
  • Recente praktijkervaring ITIL v4

Wat wij bieden

Je start bij ons met een jaarcontract met uitzicht op een vast contract. Het gaat om een functie voor 32 tot 34 uur per week, ingeschaald in schaal 10 conform de CAO Zorgverzekeraars. Dit is een bruto maandsalaris van maximaal € 5112,- per maand o.b.v. 34 uren.

Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn meer dan goed. Zo kennen we bijvoorbeeld een 13e maand, zijn je werktijden flexibel en behoort zowel thuiswerken als op kantoor tot de mogelijkheden. We investeren graag in jouw persoonlijke ontwikkeling. Je kunt gebruikmaken van een online opleidingsplatform en we bieden activiteiten aan waardoor je fit en vitaal blijft.

Ben je enthousiast geworden?

Reageer dan snel met jouw cv en korte motivatie! Wil je liever eerst meer informatie? Neem dan contact op met Christine Vogel (Manager supply) 06-51055607 of Jeroen Jansen (corporate recruiter). Jeroen is te bereiken op 06-13246874.


Een pre-employment screening maakt deel uit van de procedure. Ook een assessment kan onderdeel zijn van de procedure. 

Eventuele gesprekken vinden plaats na 18 augustus i.v.m. vakanties. 

of