Overslaan naar content

Business analist

Op locatie, Hybride
  • Deventer, Overijssel, Nederland
€ 3.415 - € 5.112 per maandBIC

Functieomschrijving

Business Analist (24 – 28 uur per week)

Zet jouw analytische vaardigheden in voor een gezondere regio en toekomstbestendige zorg!

Ben jij de business analist die werk wil doen dat ertoe doet? Ben je analytisch sterk? Haal je voldoening uit het geven van impactvol advies door processen naar data te vertalen en terug? Dan zijn wij op zoek naar jou!


Wat ga je doen als Business Analist bij Salland Zorgverzekeraar?

Als business analist ben je de schakel tussen het datateam en de business clusters. Je onderzoekt welke data nodig is en welke toegevoegde waarde het informatieproduct gaat leveren. Je gaat hierbij in gesprek met verschillende stakeholders, leveranciers, dataspecialisten en adviseurs. Je bedient de gehele organisatie, maar het primaire aandachtsgebied zal cluster Zorg zijn. Vanuit dit cluster worden alle zorginkoop en zorginhoudelijke processen gestuurd. Jij wilt de informatiebehoeften begrijpen en vertalen naar concrete analyses, dashboards en modellen. Informatie structureer je kort en krachtig, zodat het begrijpelijk en direct inzetbaar is. Je bent verantwoordelijk voor het initiëren van verbeteringen in bedrijfsprocessen en inkoopafspraken en adviseert over te volgen (inkoop)strategieën. Je neemt deel aan projecten/trajecten waar data en informatievoorziening een rol speelt. Ook werk je samen met collega business analisten, data engineers en business intelligence developers om de juiste data-infrastructuur te creëren voor het verzamelen en analyseren van relevante gegevens.


Salland Zorgverzekeraar is een regionale speler op de zorgverzekeraars markt. We hebben een platte organisatie met korte lijnen waardoor je vrijheid en invloed hebt binnen jouw functie. Daarnaast bestaan je verantwoordelijkheden uit;

  • Analyseren van (zorg)data en omzetten naar bruikbare informatie en adviezen;
  • Samenwerken met verschillende afdelingen binnen de organisatie om informatiebehoeften te identificeren en te vervullen;
  • Zichtbaarheid en toegevoegde waarde van het datateam verhogen, de beschikbare data en de toegevoegde waarde juist te belichten;
  • Signaleren en definiëren van kansen en verbeteringen voor interne processen;
  • Ontwikkelen van modellen en analyses om trends en patronen in data te identificeren.

Je bent onderdeel van het team BIC (Business Intelligence Center) wat onder de afdeling bedrijfsvoering valt. Je werkt nauw samen met onze data engineers, bi developers, data consultants en hebt veel contact met medewerkers van andere afdelingen zoals bijvoorbeeld Zorginkoop en Financial Control.

Vereisten

Wat maakt jou de persoon die wij zoeken?

Wij worden enthousiast als je energie en voldoening haalt uit de impact die je maakt en de resultaten die je haalt met je adviezen en analyses. Jouw gedrevenheid weet stakeholders te overtuigen waarmee je het verschil weet te maken. Jij kunt je werk goed organiseren, weet overzicht te houden en kunt de juiste prioriteiten stellen. Ben je recent afgestudeerd of heb je al enige stage- en of werkervaring? Ben je op zoek naar een omgeving waar je aan de slag kunt gaan met een grote hoeveelheid data? Dan bieden wij als regionale Zorgverzekeraar een interessante werkomgeving waar je van toegevoegde waarde kunt zijn!


Verder vragen wij:

  • Minimaal afgeronde Hbo of Wo opleiding, bijvoorbeeld in de richting van Bedrijfskunde, Economie, statistiek, Finance of vergelijkbaar;
  • Affiniteit met de zorg is een pré;
  • Kennis van en ervaring met Power BI is een pré
  • Praktische en hands on instelling.

Wat wij bieden

De functie is afhankelijk van ervaring ingeschaald in schaal 9 of 10 conform de CAO Zorgverzekeraars. Dit betreft een bruto maand salaris tussen de €3.145,- en €5.112,- bruto per maand o.b.v. 34 uren. Je start met een jaarcontract en de functie omvat een werkweek van 24 tot 28 uren.

Onze secundaire arbeidsvoorwaarden zijn meer dan goed. Zo kennen we bijvoorbeeld een 13e maand en investeren we graag in jouw persoonlijke ontwikkeling. Onze TOP (Talent Ontwikkelen Presteren) methode draagt bij aan optimale inzet van jouw talenten en geeft je de kans jezelf verder te ontwikkelen. Verder kun je gebruik maken van het online opleidingsplatform GoodHabitz.


Ben je enthousiast geworden?

Ben je enthousiast geworden? Reageer dan snel op deze vacature! Wil je liever eerst meer informatie? Neem dan contact op met Jeroen Jansen (corporate recruiter). Jeroen is te bereiken op 06-13246874.

Een screening maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.

of

Apply with Linkedin onbeschikbaar